Garancije
Garancija točnosti podataka
Adriatic.hr iznimnu pažnju pridaje točnosti podataka koje prezentira na svojoj internetskoj stranici. Kako bi naši gosti bili sigurni da će dobiti točno ono što očekuju, razvili smo proces čiji ishod nam daje mogućnost da vam garantiramo vjerodostojnost informacija o objektima privatnog smještaja. Svaki objekt na stranici prikazan je s oko 40 fotografija i 150 informacija koje vam pomažu pri odabiru idealnog smještaja za svoje ljetovanje. Naša terenska ekipa posjećuje svaki objekt gdje, uz detaljno fotografiranje interijera, snima makro i mikrookruženje u kojem se on nalazi (plaže i rivijere). Također, pri posjetu objektu vrše se detaljna mjerenja i bilježe podaci koje vam prezentiramo on-line.
Svi se podaci redovito ažuriraju. Dođe li do promjena u objektu (preuređenje i sl.), iznajmljivači imaju ugovornu obavezu dostaviti nam najnovije informacije i fotografije. Takve podatke promptno prikazujemo on-line kako bi vam bilo dostupno ažurno stanje objekata koje iznajmljujete za odmor. Također, naša terenska ekipa prilikom svakog posjeta određenoj rivijeri, u svrhu fotografiranja i popisivanja novih objekata, posjećuje i "stare" te bilježi bilo kakve nastale izmjene.
Zbog svih navedenih informacija o načinu našeg poslovanja, možemo vam garantirati točnost podataka koje vidite u pregledavanju naših internetskih stranica.
Garancija sigurne kupnje
Garancija najpovoljnije kupnje
Rezultat toga je upravo pokrenuta Akcija 10% povoljnija kupnja kojom Adriatic.hr garantira cijene minimalno 10 % povoljnije od konkurentskih.
Ukoliko Vam konkurentska tvrtka ponudi smještaj identičan smještaju iz Adriatic.hr ponude, po nižoj, istoj ili čak do 10 % skupljoj cijeni, Adriatic.hr se obvezuje za taj smještaj odobriti Vam dodatnih 10 % popusta. Na taj način ste u mogućnosti zakupiti odabrani smještaj i po 20 % jeftinijoj cijeni od konkurentske.
UVJETI AKCIJE 10 % POVOLJNIJE KUPNJE
1. PREDMET AKCIJE
Akcija se odnosi isključivo na Adriatic.hr ponudu privatnog smještaja, a kojeg nude i druge turističke agencije po nižoj, istoj ili čak do 10 % skupljoj cijeni. Adriatic.hr se obvezuje za taj smještaj odobriti klijentu dodatnih 10 % popusta od svoje cijene. Konkurentska turistička agencija mora biti registrirana pri UHPA-i.
2. ROK ZA OSTVARIVANJE AKCIJE
Potrebno je da klijent u roku od 24 sata po primitku predračuna zadovolji uvjete akcije nakon čega će mu agencija izdati novi predračun s uključenih 10 % popusta. Akciju je moguće ostvariti i nakon izvršene uplate. Potrebno je da klijent u roku od 24 sata po izvršenoj uplati zadovolji uvjete akcije nakon čega će mu agencija izvršiti povrat preplaćenog iznosa.
3. DOKUMENTI ZA OSTVARIVANJE AKCIJE
Ponudu konkurentske turističke agencije klijent se obvezuje dostaviti Adriatic.hr-u putem e-maila ili faxa. Na priloženoj ponudi mora biti jasno vidljiv dan i sat njenog izdavanja, te treba sadržavati sljedeće elemente:
- memorandum agencije sa vidljivim ID-kodom
- ime i prezime klijenta s točnim brojem osoba
- termin boravka
- preciznu oznaku smještajne jedinice
U skladu sa Zaštitom privatnosti Adriatic.hr će izvršiti provjeru ispravnosti dostavljene ponude.
4. ISKLJUČENJA IZ AKCIJE
Akciju nije moguće ostvariti ako je cijena konkurentske agencije rezultat promotivnih kampanja. Na odobrenu akciju se ne mogu dodatno primijeniti Adriatic.hr promotivne kampanje. Pod promotivnim kampanjama podrazumijevamo: last minute, first minute, nagrađivanje starih gostiju za vjernost, specijalni popusti za veće grupe i/ili duže boravke...
5. NAPOMENE
Adriatic.hr zadržava pravo otkazivanja ili modificiranja ove akcije u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Zahtjevi za ostvarenjem akcije, zaprimljeni prije uvođenja navedenih promjena, će biti obrađeni u skladu sa ovim uvjetima.
U Splitu, 05. ožujka 2007