Uvjeti korištenja Programa preporuke
- Adriatic.hr Promotor može biti svaki korisnik naše web stranice bez obzira je li već koristio naše usluge.
- Korisnik postaje Adriatic.hr Promotorom nakon što novi gost napravi rezervaciju kod koje ga je naveo kao preporučitelja.
- Popust od 5% na osnovi preporuke gost ostvaruje samo prilikom izrade rezervacije na stranicama old.adriatic.hr, navođenjem emaila korisnika koji ga je preporučio.
- Popust od 5% na osnovi preporuke može ostvariti samo gost koji prvi put koristi naše usluge, odnosno samo gost koji je posjetio našu web stranicu po preporuci svog prijatelja ili poznanika, a ne i gost koji je već koristio naše usluge direktno ili preko partnerskih web stranica.
- Popust se obračunava isključivo na cijenu osnovne usluge. Primjerice, samo od cijene usluge smještaja, ne i naknade za kućne ljubimce; samo najma plovila, ne i usluge skippera.
- Nakon što korisnik popusta za preporuku potvrdi rezervaciju uplatom, Adriatic.hr Promotor dobije na korištenje Poklon bon u istom iznosu kao i popust gosta kojeg je preporučio.
- Adriatic.hr Promotor može iskoristiti Poklon bon kao popust kod sljedeće rezervacije usluga na stranicama old.adriatic.hr, ne kasnije od 12 mjeseci nakon obavijesti da je ostvario Poklon bon.
- Obavijest o svakom ostvarenom Poklon bonu Adriatic.hr Promotor dobija emailom, a pregled svih ostvarenih Poklon bonova može vidjeti na svom korisničkom profilu.
- Adriatic.hr Promotori mogu preporučiti neograničen broj novih gostiju.
- Adriatic.hr Promotor i korisnik popusta za preporuku u svakom trenutku moraju biti različite osobe.
- Dva gosta ne mogu biti Adriatic.hr Promotori jedan drugome, već samo jedan od njih može dobiti 5% popusta, a drugi Poklon bon u istom iznosu.
- U slučaju da je Adriatic.hr Promotor pravna osoba i u mogućnosti je ispostaviti račun na ime reklamnih usluga, taj će mu iznos ostvarenih Poklon bonova, koji nisu istekli u trenutku izdavanja računa, biti isplaćen na njegov bankovni račun.
- Ostvareni Poklon bon moguće je Adriatic.hr Promotoru isplatiti jedino nakon što se rezervacija gosta realizira, odnosno po odlasku gosta.
- U slučaju isplate Poklon bona u novcu, troškove bankovnog transfera snosi Adriatic.hr Promotor.
- Ostvareni Poklon bon Adriatic.hr Promotor ne može prenijeti na drugu osobu.
- Sudjelovanjem u Adriatic.hr Programu preporuke, korisnik popusta za preporuku prihvaća da Adriatic.hr prema vlastitom nahođenju može podijeliti ime, i status Važeće rezervacije korisnika popusta preporuke s Adriatic.hr Promotorom kako bi istog obavijestio o statusu ostvarenog Poklon bona za preporuku. Adriatic.hr neće dijeliti destinaciju niti točne datume dolaska/odlaska.
- Adriatic.hr u svakom trenutku i bez posebnog razloga može obustaviti, otkazati ili izmijeniti uvjete i preduvjete za sudjelovanje u Adriatic.hr Programu preporuke.
Za dodatna pitanja ili eventualne nejasnoće obratite nam se putem e-maila recommending@adriatic.hr. Naše osoblje Vam stoji na raspolaganju!