Savjeti
Linkovi na affiliate site-ovima su glavni pokretači pretvorbe povećanog prometa na vašem site-u u provizije: page impressions se pretvaraju u clicks, koji se pretvaraju u rezervacije a rezervacije u Vašu proviziju. Affiliate linkovi su grafički (banneri) ili tekstualni objekti, koji jednom kliknuti vode korisnike prema Adriatic.hr Web stranicama. Linkovi mogu biti postavljeni na affiliate site-ovima, na tražilicama ili newsletterima.
Sljedeće tehnike su savjeti stručnjaka za optimizaciju linkova, koji će pridonijeti stalnom rastu Vaše provizije
-
Postavite bannere u granicama monitora, gdje nema potrebe za scrollom
Dokazano je da linkovi imaju bolju učinkovitost kada se nalaze unutar prvog dijela stranice, bez da je potrebno aktivirati scroll (vertikalno klizanje stranice). Korisnici uglavnom očekuju da najvažnija informacija bude prikazana na prvom mjestu. Iskoristite tu karakteristiku te postavite linkove i bannere Adriatic.hr na prvom dijelu stranice.
-
Veliki banneri imaju 2x veću učinkovitost
Istraživanja su dokazala da veliki banneri privlače duplo veći broj korisnika. Iskoristite ovaj izvanredan i jednostavan način za povećanje Vaše provizije.
-
Tekstualni linkovi sa snažnom i zavodljivom porukom
Ovaj tip linka trebao bi biti informativan i privlačan u isto vrijeme. Tekstualni linkovi koji kombiniraju detaljnu i relevantnu informaciju s emocionalnim tonom visoko su efektivni. Kao primjer mogao bi se upotrijebiti sljedeći tekst:
Odmor snova na Jadranu brzo i jednostavno preko Adriatic.hr Web stranica
-
Vizualna i sadržajna usklađenost sa cjelinom
U oba slučaja, to jest bannera ili tekstualnih linkova, efektivnost je veća ukoliko su usklađeni s ostalim elementima i sadržajem na stranici. Na primjer banneri s čarter ponudom imat će nisku efektivnost na stranicama o dvorcima i tvrđavama. Suprotno tome, tekstualni link "Izvrstan privatni smještaj nadomak korčulanske tvrđave" proizvest će rezultate u skladu s interesom korisnika što će uvećati prodaju, a time i Vašu proviziju.
Želimo Vam mnogo uspjeha!